Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termokubek Contigo idealny
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie
15 września, 2020

Wizytówki udostępniane w mapach Google są sprawdzonym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Dzięki mapom Google zdobywamy dostęp do położenia przedsiębiorców z różnych branży. W ten sposób użytkownik może bez problemu odnaleźć sprzedawcę potrzebnych produktów i usług. Żeby pojawić się pośród firm w swojej okolicy wystarczy założyć swoją wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Pośród wielu udostępnionych usług Google trzeba odnaleźć opcję Google Moja Firma i podążając za instrukcjami stworzyć profil. Każdy następny etap przybliża nas do stworzenia profesjonalnej wizytówki. Wystarczy uzupełnić swoje dane jak nazwa działalności czy jej lokalizacja oraz dane kontaktowe, po czym je zatwierdzić. Wypełniona o bazowe informacje wizytówka jest przygotowana do korzystania. Warto jednak uzupełnić ją o dodatkowe informacje na które jest miejsce w poszczególnych zakładkach. Finalnym krokiem jest weryfikacja, by wizytówka została w pełni aktywna. Posiadając gotową wizytówkę warto zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, by była widoczna dla wielu odbiorców.

Jak pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google ma wpływ wiele różnych czynników. W głównej mierze duży wpływ ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu bądź usługi zazwyczaj sugerujemy się tym, jak blisko znajduje się od domu, dlatego wizytówka ma swoje zastosowanie szczególnie na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa możliwość na lepszy wynik wyszukiwania. Oprócz tego ważna jest rozpoznawalność oraz trafność pod względem słowa kluczowego. Kiedy firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym albo umieszczona na jej stronie treść koresponduje z poszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka znajdzie się wysoko. Funkcje zawarte w usłudze Moja Firma dają wiele opcji, które mogą korzystnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Umieść informacje na temat firmy

Bazowe dane jak nazwa, telefon i adres  lepiej uzupełnić o następne tak samo przydatne dane, które pozwolą Google dopasować wizytówki do wyszukiwania użytkownika. Dane kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi podanymi na stronie internetowej. Co ciekawe w nazwie wizytówki da się wpisać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego należy wpisać kategorie i podkategorie, które wskażą Google oraz użytkownikom profil firmy, a więc jej zakres działań. Niezbędna jest również lokalizacja i obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeśli jednak gwarantujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy należy dołączyć obszar działania, a więc szerzej np. miasto, województwo.

Pozyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Szczególnie znaczące jest także uzyskanie atrybutów. Są to atrybuty połączone z tym jak działa firma. Na przykład wskazują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking lub czy jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Minusem jest to atrybutów nie dodajemy samodzielnie, ponieważ wstawiane są one na podstawie udzielonych przez klientów odpowiedzi na pytania Google. Same opinie klientów mają ogromy wpływ na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów wciąż wierzy opiniom Google, z tego względu warto się o nie postarać i co istotne, najlepiej na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.

Uzupełnij usługi, produkty, unikalny opis i zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to doskonałe miejsce, by wskazać najważniejsze informacje na temat firmy, stosując najlepiej dobrane słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków pokazuje się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, ze względu na to najlepiej skoncentrować się nad pierwszą częścią opisu. Co więcej dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google należy dodać swoje usługi i produkty. Uzupełnienie profilu tylko zadziała na pozycjonowanie, ale również prawdopodobnie zachęci większą liczbę klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa także umieszczanie filmów i zdjęć. Multimedia znajdujące się w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla użytkowników, ale również umożliwiają dodanie opisującego zdjęcie tekstu alternatywnego. Częste publikowanie zdjęć korzystnie wpływa na pozycjonowanie.

Dodawaj wpisy

Za sprawą wpisów w wizytówkach Google zaproponować użytkownikom wartościowych treści, które mogą zachęcić ich do przejścia do naszej witryny internetowej albo wypróbowania usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków i odsyłacz, którym możemy przenosić do dowolnej witryny, np. podstrony z usługami albo innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce oprócz tego, że będzie widoczny przez długi czas (w zależności od ustawień nawet do roku), może być elementem marketingu treści, gdzie będziemy oferować klientom garść interesującej wiedzy z branży. Częsta publikacja zostanie uznana niemal jak wpisy z bloga na stronie, z uwagi na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Pozyskiwanie linków

Linki przenoszące wprost do wizytówki są całkiem istotnym elementem, jaki zadziała na pozycjonowanie wizytówki. Dlatego warto rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi katalogami, forami, portalami blogami i innymi źródłami, ocenianymi przez Google jako wysokie jakościowo, gdzie można umieścić odsyłacz. Wartościowy profil linków da Google znak, że warto pokazać wizytówkę na wysokiej pozycji, ponieważ odsyłają do niej różne wartościowe źródła. Linkowanie ma więc korzystny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/